fredag, april 10, 2009

Tappad plånbok

Jag är troligen världsmästare i att slarva bort och glömma grejer på de mest märkliga ställen. Dock brukar jag också ha en sanslös tur när det gäller att få ärliga människor att dyka upp i rätt tid så jag får tillbaka mina saker.

Det är därför lite symptomatiskt när jag för en gångs skull kan säga att jag blivit av med plånboken UTAN att ha slarvat att det den gången inte verkar gå att få tillbaka den...

Tji körkort, tji kreditkort. Ringde spärrservice i går. Perfekt att göra det i början av en långhelg- dröjer som ett tag innan jag kan ordna till saker och ting!

Trots ovanstående så hade jag en kanon kväll! Dubliners - vilket ställe! Skön musik, dansgolv och go stämning. Äntligen vet jag vart man ska gå ut om man vill slippa hipetihopet och annat modernt elände! Tack till min vän kommunpolitikern som gjorde kvällen möjlig rent finansiellt.

Inga kommentarer: