tisdag, augusti 04, 2009

Telenor bäst i Västergötland? Inte i Spekeröd!

DN publicerar i dag en undersökning som visar dels vilka teleoperatörer som är bäst totalt sätt och var i landet olika operatörer är "bäst". Regionerna är sjukt stora, varför det blir lite märkligt. Tillexempel är telenor bäst i Västra Götaland. Själv har jag ingen bra täckning i mitt hem, där jag däremot har bra täckning av Telia. Då bor jag knappt fem mil utanför centrala Göteborg...

Idag försökte jag för övrigt låsa upp min mobil i dag, så jag kan återgå till Telia. De inkompetenta tjommarna på mumien.se här i Göteborg kunde dock inte låsa upp min Nokia. De har tydligen haft problemet i en månad, drygt. Detta utan att lägga upp denna informationen på internet. Jävla sopor. Åkte bil i onödan till jobbet i dag.

Inga kommentarer: