onsdag, augusti 19, 2009

Operation 2010, vecka 4.

Även denna vecka så har jag inte kommit åt måttbandet. Därför så har jag bara vägt mig. Börjat märka hur mycket det svänger mellan strax efter mat och strax före mat. Försöker därför hålla mig till att väga mig efter frukost, men före middag/lunch.

Veckans siffra:


Vikt: 105 kilo (-1)

Så, det tuffar på långsamt åt rätt håll. Sammanlagt är det nu 8,7 kilo på en månad. Inte illa, kan dock tycka att jag borde klarat lite mer, om jag hade varit lite hårdare mot mig själv. Samtidigt planerar jag ju att hålla på ett tag, så vem har bråttom?

Syndfulla utsvävningar denna vecka:


* Ett paket lightglass (sic!), 5 gram kolhydrater, MEN med lite hjortronsylt på.
* En bägare med tre glass kulor.
* En burgerking burgare, riktigt fet sak med bacon och ost. Fullkorn. Minimorötter till och light cola. Inte acceptabelt!
* En fylla, dock enligt "dietlinjen".

Helt enkelt alldeles för mycket utsvävningar. EN glass hade väl gått an, men inte två. Burger king är ju inte okej alls. Har börjat känna lite sug den här veckan. Dags att ta nya tag.

Inga kommentarer: