tisdag, augusti 04, 2009

Operation 2010, vecka 2.

Veckans rapport blir dels lite hackad och dels lite tråkig. Dels så har jag jobbat och inte kommit åt att låna min fars frus måttband, så jag har bara viktupplysningar. Dels så har jag just avslutat sista veckans semester som innehöll alldeles för mycket alkohol. Dock följde jag dieten, men fylla onsdag, torsdag och lördag sabbade lite väl mycket ändå!

Veckans siffra:

Vikt:
107,5 kilo (minus 1,2)

Bara att bita ihop och försöka sköta mig bättre den här veckan, även om det kan bli svårt. Festande inplanerat både fredag och lördag, får se hur jag ska lösa det...
Hittade i dag lösningen på ett problem som oroat mig ett tag: Vad göra när det kör ihop sig, när frukosten var för dålig och suget kommer när det är långt kvar till lunch? Hittade en proteindryck, någon sorts milkshake, med bara 5% kolhydrater. Bra nödlösning!

Inga kommentarer: