tisdag, februari 19, 2008

Det blir ljusare och ljusare

I dag såg jag solen reflekteras mot en fjälltopp! Snart kommer solen att synas på allvar! Ja- jag lovar att jag ska börja använda min kamera. Det är först nu det är väder till det.

För övrigt har jag varit lite väl mycket fri den senaste veckan. Spelat dataspel, sett på Vita huset och varit sur över att mitt internet inte har fungerat. Det är lite rart- i bland har jag täckning i min säng eller på köksbordet- ibland måste jag sätta mig i trappan utanför korridoren våran. Funderar allvarligt på att skaffa mig ett eget internet. Ska bestämma mig vid nästa löneutbetalning.

Har för övrigt skaffat mig ett extrajobb. 75% är inte riktigt tillräckligt, så jag ska jobba lite på en kiosk här i byen. Har insett att det finns två spår att ta- det sociala slacker spåret eller arbeta ihjäl sig spåret. Har bestämt mig för det sistnämnda. Det sociala spåret leder till att man inte sparar några pengar...

Jobbar hårt på att hitta en möjlighet för en kompis att besöka mig till sommaren. Han tänkte ta med sig sin fästmö och stanna ett tag. Tyvärr är hotellpriserna ganska höga och min hybel är liten. Tänkte se om någon ska på ferie och är beredd att leie ut sin hybel. Vi får se.

När jag får bättre internet blir det bättre uppdateringar av bloggen, jag lovar!



Här kan man göra slut på sina pengar...

Inga kommentarer: