onsdag, juli 25, 2007

Anti - demokrater i Nordanstig

Nu børjar det bli tjatigt. Nu vill majoriteten i Nordanstig (Gævleborgs læn) ta mandatstødet från Sd. Detta efter att deras invalda, Johanna Karlsson, avsagt sig uppdraget. Det spelar inte någon roll att de via kontrollering av valsedlar hittat en ersættare*.

Sverigedemokraten Roger Hedlund skriver om det hær.

Det samma gør tidskriften Expo. Jag kan dock inte hitta något beslut hos kommunstyrelsen i den aktuella kommunen.

Partiet ær invalt och ska ha pengarna, punkt.

EDIT: * Nu verkar det inte vara en sympatisør till partiet. Det ændrar dock inte min principiella instællning.

2 kommentarer:

Sestrajcic sa...

Men Micke - oavsett vad man tycker i sakfrågan så tycker jag inte att man ska länka till SD-bloggar i positivt syfte någonsin. De är inte ett parti bland andra.

Daniel

Walle sa...

Vilken daniel ær du- varfør hittar jag inte bloggen din nær jag klickar på dig?