måndag, augusti 14, 2006

Åsså kan man ju lägga ut något privat också...

1) Vad är klockan? 19:04
2) Ditt namn som det står på födelseattesten: Mikael Roland Wallgren
3) Smeknamn: Walle, folk som inte känner mig brukar pröva Micke
4) Piercings: Nej, men gillar när andra har dem!
5) Ögonfärg: Blåa med en touch av grått.
6) Födelseplats: Norra Tynnered/Sahlgrenska sjukhuset i Göteborg
7) Favoritmat: Sill och färskpotatis.
8) Ditt lyckligaste minne? När jag fick igenom ett lån hos Nordea som gjorde att jag kunde lösa alla dyra småkrediter.
9) Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej- varför i h-e då?
10) Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Hm... Nej.
11) Varit med i en bilolycka? Nja, lindrig. Fyllo som körde ut från tågstationsparkeringen i Umeå.
12) Krutonger eller baconbitar? Baconbitar- krutonger är onyttigt och föga mättande.
13) Favoritdag på veckan? Lördag- sovit ut och vet att man kan sova ut nästa dag också.
14) Favoritrestaurang? Rött (Umeå)
15) Favoritblomma? Vitsippa.
16) Favoritsport? Fotboll
17) Favoritglass? Vaniljglass med hemmagjord hjortronsylt på.
18) Vilken färg har din sovrumstapet? Murrigt röd, Alicias val, men jag gillar den.
19) Hur många gånger kuggades du på teoriprovet? Har inte gjort det än. Återkommer om typ två månader!
20) Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Lennart Arvidsson.
21)Om du hade en miljon och var tvungen att spendera alla pengarna i en affär, vilken affär skulle du välja då? OBS: Medmera-poäng plus att de har allt!
22) Vad gör du oftast när du är uttråkad? Surfar och dricker Coca-cola.
23) När går du och lägger dig? Alldeles för tidigt, jag har en väldigt gubbig dygnsrytm, börjar bli bättre.
24) Senaste TV-program? På heder och samvete, men det var ett tokigt dåligt avsnitt.
25) Senaste person du gick ut och åt middag med? Daniel Olsson när jag var hemma i Göteborg.
26) Vad lyssnar du på just nu? Min kombos dataspel i bakgrunden.
27) Vilken är din favoritfärg? Rött, eller murrigt grönt.
28) Sjö, hav eller flod? Sjö, om hav ska det vara riktigt hav- ingen jävla dypöl (läs: Östersjön).
29) Hur många tatueringar har du? Inga.
30) Klockslaget när du blev färdig med denna lista? 09:14 ungefär.
31) Har du någon gång kört slut på bensinen? Nej. Har inte körkort ännu, men ska man gå på generna så kommer det säkert att hända. Pappa är en höjdare på området!
32) Katter eller hundar? Katter. De är tillgivna och lättskötta. Skulle aldrig skaffa mig en hund så länge jag är singel...

1 kommentar:

kallskänkan sa...

där ser man :)