måndag, maj 14, 2007

Blandat...

1) Jag kommer ner till götet mitt på dagen på lördag. Åker fredagen därefter tillbaka efter en omväg via Stockholm.
2) Sjukt- han som anställde mig till mitt jobb i sommar i Norge har slutat! Hoppas löftet om jobb stämmer...
3) Jag har klantat mig. Skrev ett blogginlägg på Tommy Funebos blogg som jag undertecknade med mitt fullständiga namn. Den där bloggen besöks av både höger- och vänsteridioter. Frågan är vad som är värst för mig personligen? Att rasister vet vem jag är- eller att galna antirasister vet det? Ja, ja. Det är ju inte direkt hemligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är inte ensam om att leva i ovisshet om sommarjobb... Jag hoppas det ordnar sig för dig och även om det inte gör det vet du att jag hejar på dig!

Walle sa...

Tack! Lyckades faktiskt få ett besked i dag. Även den nya chefen vill att jag kommer upp... Lycka till själv förresten. Vi ses i kväll!