onsdag, december 09, 2009

Operation 2010 - vecka 2 (igen)

Vägde mig i morse, och vågen visade snällt sina 98,1 kilo. Har följt min plan och har legat under 100 hela veckan (både morgon och kväll), med undantag för förra torsdagskväll, då jag åt en alldeles för god middag... :)

Så, med det kan jag med gott samvete gå på jobbets julfest på fredag kväll. Dessutom har vi ju fredagsfika. Sedan blir det att starta om dieten och köra fram till nästa fredag igen, sedan är det bara några dagar kvar till jul och mitt officiella jul-nyår uppehåll (eller i alla fall diet på en lägre nivå). Kommer inte tacka nej till mormor-morfars årliga marsipangris! Någon måtta får det vara!

Är faktiskt riktigt, riktigt nöjd. Nu är det över 15 kilo sedan jag startade det här projektet i somras!

Inga kommentarer: