fredag, maj 02, 2008

Ytterligare en klubb på svarta listan...

Listan över klubbar som jag ogillar har precis förlängts med ytterligare ett namn. Nämnligen Paris SG, enligt Dagbladet.no så har deras supportrar skämt ut sig med angrepp mot arbetarbefolkningen i norra Frankrike.

Listan med lag som Lazio (Italien), Real Madrid (Spanien), Everton (England), m.fl. har alltså lagts till ytterligare ett lag: Paris SG. Bra, då börjar min europakarta bli omfattande. Någon som kan tipsa mig om något tyskt lag som man ska ogilla?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det skall tydligen äga rum en demonstration den nionde maj i Paris, med anledning av att den fascisttäta klubben Paris SG blivit svartlistad. Det lär kunna gå hett till där, en motdemo planeras tydligen. (Vet inte mer än så.)

Anonym sa...

Du får nog leta i de lägre serierna om du ska hitta ett dåligt tyskt lag...

Anonym sa...

Vad sägs om St Pauli, mig veterligen det enda lag med en supporterklubb som är anarkister=) Dom är ändå ganska roliga och mig veterligen det enda laget med bruna tröjor. Kolla upp dom=)

Hoppas allt är bra med dig Micke och hör av dig om du kommer till Ume så man får bjuda dig på en öl.

/Garderobert

Johan C. Svensson sa...

Vad sägs om att uppdatera bloggen karl?! En månad sen sist.